AEON LASER Assiste à Shanghai SIGN CHINA Expo 2018

SIGN CHINA 2018 hè stata tenuta da u 19 à u 21 di settembre à u Shanghai New International Expo Center (SNIEC Shanghai).Hè stata chjamata "Oscar" Series Events of Global Sign Industry.U scopu di furnisce boni macchine laser à più clienti, AEON Laser vi scuntrà quì.

Per furtuna, e macchine AEON sò populari cun i clienti cum'è a nostra imaginazione.A maiò parte di a ghjente hè attratta da u so bellu aspettu à u primu sguardu poi si ferma davanti à e macchine.Allora sò stati cunvinti da u travagliu attuale è a velocità di e macchine AEON.
imagine 1

I machini sò pronti.
imagine 2

Unu di i nostri rivenditori piglia foto dettagliate di u Nostru Novu MIRA9060.Ogni annu furnimu una nova macchina di cuncepimentu chì hè UNICA in u mondu, per mantene a competitività di u nostru agente.
imagine 3

I clienti discutanu i dettagli di travagliu cun noi.
imagine 4

imagine 3

U nostru distributore ancu u nostru megliu amicu, u Signore Gary, ci aiuta à presentà e macchine à i nostri clienti di Tailanda perchè simu occupati in quellu tempu.Grazie per u so aiutu!
imagine 6

A macchina hè incisa nantu à doppia tavola ABS.Cù a velocità massima di 1200 mm / s, a precisione di l'incisione mantene u so megliu effettu quandu faci una zona di incisione massima.
AEON mantene l'ugettivi di furnisce più persone cù macchine laser megliu in i ghjorni futuri!Aspettu di vedevi a prossima volta!


Tempu di post: Apr-19-2019