【Hot】AEON LASER Assiste à SIGN CHINA 2019

AEON LASER Assiste à SIGN CHINA 2019

A mostra SIGN CHINA hè stata tenuta u 18-20 Sep 2019 in Shanghai, Cina.U situ di mostra hè più di 100 000 metri quatrati, riunendu migliaia di espositori d'alta qualità, presentanu a festa annuale di tutta a catena di l'industria di i segni di publicità è l'industria di a signalizazione digitale.

1

I machini sò pronti.

In u situ di mostra, i novi prudutti sò riuniti è l'atmosfera di l'affari hè forte.Ci sò cumpratori d'oltremare da più di 130 paesi è regioni.

2

I clienti discutanu i dettagli di travagliu cun noi

U ghjornu di l'apertura di a mostra, i cumpratori prufessiunali ponu esse vistu in ogni locu.Ci hè parechje persone davanti à e cabine.Di sicuru, davanti à u nostru stand AEON LASER, avemu ancu avviatu una onda di clienti stranieri.E nostre vendite anu presentatu cù entusiasmo i nostri prudutti.

3

Comunicate cù i clienti di mostra

4

Comunicate cù i clienti di mostra

5

Comunicate cù i clienti di mostra

6

A macchina hè travagliatu

À u stand avemu esibitu a serie MIRA è NOVA.A causa di l'aspettu esteticu è u travagliu stabile di u travagliu, sò amati da i clienti.

A mostra era assai successu.Avemu scontru assai clienti è amichi preziosi, è avemu accumulatu più sperienza cummerciale.Aspittemu ancu di scuntràvi à a prossima mostra.


Tempu di pubblicazione: 23 settembre 2019